Sefino kuva palveluista ja logolla

Serfinon työsuhde-etuideat yrityksille

Suuren menestyksen saavuttaneen Serfinon palvelujen laajentuminen työsuhde-etuuteen on saanut paljon hyvää palautetta. Serfino on perustettu vuonna 2019 tuottamaan laadukasta ja joustavaa apua arjen pyörittämiseen. Laadukas palvelu on nyt laajennettu yrityksille samoilla ajatuksilla. Laadusta ei tingitä ja haluamme nyt auttaa myös työsuhde-etuasiakkaidemme arkea. Ensimmäiset asiakkaamme ovat innoissaan ja edelläkävijäyritykset hyödyntävät laajaa palvelutarjontaamme. 

”Mahtava työsuhde-etu, kun meidän yrityksen kaikille työntekijöille on tarjolla arkeen helpotusta, eikä vain perheellisille ruuhkavuosia eläville!” Näin totesi ihan ensimmäinen yritysasiakkaamme, kun lähdimme yhteistyöhön.

Jokaisen ihmisen ja perheen tilanne on omanlaisensa. Kukin kokee erilaisia haasteita eri tilanteissa. Näihin tilanteisiin olemme nyt valmistautuneet ja räätälöimme jokaiselle sopivan paketin.

Jutellaan tästä lisää! Laita meiliä tiina@serfino.fi ja sovitaan yhteinen hetki keskustelulle tai soittele 040 095 2319. Voit halutessasi myös täyttää alla olevan lomakkeen, ja me olemme teihin yhteydessä.


    Yksi kiva asiakaspalaute kuvaa hyvin työsuhde-edun ansiosta tapahtuvaa muutosta ihmisten arjessa: ”Musta alkaa jo tuntua näin ekan viikon jälkeen, että olette ihan korvaamattomia!”

    Serfino tarjoaa työsuhde-etuutena mm. seuraavia palveluita:

    • Assistenttipalvelu, joka hoitaa asiakkaiden arjen asioita. 
    • Kokkipalvelut
    • Kodinhoitopalvelut
    • Lastenhoitopalvelut
    • Pienremonttipalvelut
    • Opetuspalvelut

    Osalle työsuhde-etuja verottaja määrittelee vuosittain selkeät verotusarvot. Tällaisia ovat mm. asunto-, ravinto- ja autoetu. Ellei verotusarvoa ole erikseen määritelty, pidetään edun arvona käypää arvoa. Serfinon palvelut ovat juuri näitä käypään arvoon kuuluvia. 

    Lisätietoja verottajan sivuilta vero.fi.

    Ota yhteyttä tiina@sefino.fi tai 040 095 2319.


    Sitouta nykyisiä työntekijöitä paremmin ja ota kunnon aseita uusien työntekijöiden palkkaamiseen

    Varsinkin, kun kilpailu hyvistä työntekijöistä käy kuumana, kannattaa miettiä oman yrityksen työsuhde-etujen listaa työntekijöiden elämää keventävänä ja helpottavana työkaluna. Serfinon myyntijohtajan Jari Raitasen mukaan henkilöstöedut ovat osa kokonaispalkitsemista, jolla houkutellaan ja pidetään hyvät työntekijät talossa.

    – Henkilöstöedut eivät ehkä ole se kaikkein tärkein kriteeri, jonka perusteella työntekijät valitsevat työpaikkansa. Ne voivat kuitenkin olla se avain kevyempään ja järkevämpään arkeen, joka kääntää päätöksen toiseen kahdesta muuten tasavertaisesta työnantajasta.

    Työsuhde-eduilla muokataan yrityksen brändiä. Jos eduissa painotetaan vaikkapa elämän kokonaishallintaa, niin kodinhoitoon, lastenhoitoon tai ruokahuoltoon liittyvät edut sitä korostavat. Se voi myös houkuttaa ruuhkavuosissa eläviä huippuasiantuntijoita hakeutumaan juuri näihin yrityksiin.

    Laajempi ymmärrys ihmisten ja perheiden kokonaistaakasta töiden lisäksi on iso apu mielikuvaan työnantajasta. Jos yritys tarjoaa työntekijöilleen erilaisia palveluja ihmisten vapaa-ajan keventämiseen, on se selkeä viesti työntekijöille. Työpaikalla välitetään työntekijöistä muutenkin kuin vain niskalimassa tulosta vääntävänä työntekijänä.

    Työsuhde-etuja kannattaa tarkastella myös yrityksen pitkäjänteisen kehittämisen näkökulmasta. Ihmisten elämässä tapahtuu muutoksia ja niissä muutoksissa on hyvä olla mukana auttamassa.

    – On hyvä miettiä, onko yrityksen strategiana olla työntekijän elämässä mukana pidempään vai ottaa kaikki irti kvartaalitalouden nimissä?

    Kumpi on lopulta parempi vaihtoehto; tarjota kiireiselle perheelle kodinhoitoon tai lastenhoitoon ammattilaisen apua vai kärsiä jatkuvasta arjen kiireestä työkiireiden lisäksi?

    Sefino logo kultainen mustalla pohjalla